OBCHODNÍ PODMÍNKY
ZAŘÍZENÍ VLRZ pro poskytování
ubytovacích, stravovacích a dalších služeb
Vojenská lázeňská a rekreační zařízení Magnitogorská 12, 101 00 Praha 10 IČ: 00000582 Organizace je zapsána u živnostenského odboru
Úřadu městské části Praha 10
Čl. 1 Předmět obchodních podmínek
1.1.
Předmětem těchto obchodních podmínek (dále jen "podmínky") jsou
ubytovací, stravovací a další předem řádně objednané a uhrazené služby z
nabídky zařízení Vojenských lázeňských a rekreačních zařízení (dále jen
"zařízení") v rozsahu dle objednávky klienta (viz čl. 2.1.2.).
1.2.
Zařízení je povinno zabezpečit služby v dohodnutém rozsahu a kvalitě a bez zbytečného odkladu informovat o změně
poskytovaných služeb. Změny a odchylky jednotlivých služeb od dohodnutého
rozsahu, včetně předčasného ukončení jejich poskytování, jsou přípustné zejména
z důvodů vyšší moci, tedy z příčin, kterým zařízení nemohlo zabránit ani při
vynaložení veškerého úsilí. Za to se považuje i rozhodnutí zřizovatele o změně
využití ubytovací kapacity v rámci hlavní nebo jiné činnosti zařízení a vznik
krizového stavu podle zákona č. 240/2000 Sb., krizový zákon, v platném
znění.
Čl. 2 Účastníci smluvního vztahu
2.1.
Účastníky smluvního vztahu jsou:
2.1.1.
Vojenská lázeňská a rekreační zařízení (dále jen "VLRZ"),
2.1.2.
fyzické či právnické osoby (dále jen "klient").
Čl. 3 Vznik smluvního vztahu
3.1.
Smluvní vztah vzniká mezi smluvními stranami objednáním služeb ze strany
klienta a jejich potvrzením zařízením.
Čl. 4 Ceny za služby
4.1. Ceny
za služby jsou smluvní a jsou uvedeny v platném ceníku.
4.2.
Klient je povinen na základě objednávky, na výzvu zařízení před zahájením
pobytu zaplatit zálohu ve výši 50 - 100 % celkové ceny objednaných služeb.
Čl. 5 Změny objednaných služeb
5.1.
Klient je oprávněn zrušit písemně objednané služby za podmínky, že uhradí
zařízení odstupné (dále jen "stornopoplatek"), jehož výše je
stanovena v závislosti na období, ve kterém jsou objednané služby zrušeny a to
takto:
5.1.1.
30 a více dnů před nástupem klienta: bez stornopoplatku,
5.1.2.
29 až 15 dnů před nástupem klienta: 30 % z celkové ceny ubytování,
5.1.3.
14 až 8 dnů před nástupem klienta: 50 % z celkové ceny ubytování,
5.1.4.
7 až 1 den před nástupem klienta: 60 % z celkové ceny ubytování,
5.1.5.
v den určený jako den nástupu klienta na pobyt: 100 % z celkové ceny ubytování
a ceny stravování za první a druhý den pobytu.
5.1.6. zakoupením ubytování za „nevratnou cenu“ se klient vzdává
možnosti storna či změny rezervace a zaplacená cena pobytu propadá
v plné výši ve prospěch „zařízení“.
5.2.
Smluvní strany se mohou písemně dohodnout na neúčtování stornopoplatků (úmrtí,
doložená hospitalizace).
5.3.
Při předčasném odjezdu klienta je účtován stornopoplatek ve výši 100 % ze
zbývající ceny pobytu.
5.4.
Za nevyčerpané objednané služby a za změnu objednaných služeb v průběhu pobytu
(ubytování, stravování) se neposkytuje žádná finanční náhrada.
5.5.
Ustanovení článku 5 se přiměřeně použijí i při zrušení objednaných služeb z
důvodu odvolání souhlasu se zpracováním osobních údajů.
Čl. 6 Ubytovací řád
6.1 Klient je povinen seznámit se s ubytovacím řádem zařízení a tento řádně dodržovat.
6.2 V případě nedodržení ubytovacího řádu či podmínek obsažených
v ubytovací smlouvě klientem, které má za následek vznik škody klienta,
zařízení za takovou škodu neodpovídá.
6.3 Za porušení povinností
klientem se vedle porušení konkrétních povinností plynoucích z uzavřené
smlouvy o pobytu či ubytovacího řádu považují i případy, kdy klient
vážným způsobem narušuje průběh pobytu nebo pokud hrozí nebezpečí, že by
taková situace mohla nastat.
6.4 Za porušení povinností klientem se
dále považují případy, kdy je klient prokazatelně pod vlivem omamných a
návykových látek.
6.5 Klient bere na vědomí, že v případě odstoupení VLRZ od ubytovací
smlouvy z důvodu porušení povinností klientem dle předchozích odstavců,
nevzniká klientovi nárok na vrácení alikvotní částky ceny služeb, které
nebyly čerpány.
Čl. 7 Reklamace
7.1.
Klient má právo na reklamaci služeb zjistí-li, že služby poskytované zařízením
mají vady.
7.2.
Reklamace služeb se řídí Reklamačním řádem VLRZ, který je k dispozici v
zařízení a na webových stránkách www.volareza.cz.
7.3.
V případě, že dojde mezi klientem (spotřebitelem) a zařízením ke vzniku
spotřebitelského sporu, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může
klient podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu
mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je Česká obchodní inspekce,
Ústřední inspektorát – oddělení ADR, Štěpánská 15, 120 00 Praha 2, e-mail:
[email protected], www.adr.coi.cz
Čl. 8 Závěrečná ustanovení
8.1.
Platnost a účinnost těchto podmínek je od 1. května 2016.
Informace o zpracování osobních údajů
Společnost Vojenská lázeňská a rekreační zařízení se sídlem
Magnitogorská 1494/12, 101 00 Praha 10 – Vršovice, IČ: 00000582, DIČ:
CZ00000582, zapsána u živnostenského Úřadu městské části Praha 10 (dále jen
„Správce“), jakožto správce osobních údajů, tímto informuje o způsobu
a rozsahu zpracování osobních údajů touto společností, včetně rozsahu práv
subjektu údajů souvisejících se zpracováním jejich osobních údajů.
Zpracování
osobních údajů Správcem je prováděno:
Účel zpracování:
Vedení
evidence osobních údajů klientů – hostů přechodně pobývajících
v ubytovacím zařízení VLRZ v rámci hotelových a wellness pobytů.
Zákonnost zpracování:
Uzavření smluvního vztahu (smlouvy
o ubytování) za účelem splnění zájmu klienta o pobyt.
Splnění
povinnosti ubytovatele při vedení domovní a evidenční knihy ubytovaných hostů
podle zákona č. 565/1990
Sb., o místních poplatcích a zákona č. 326/1999 Sb., o pobytu cizinců na
území ČR a o změně některých zákonů.
Správce
zpracovává následující kategorie osobních údajů:
- Jméno,
příjmení, titul, datum narození, místo pobytu, číslo identifikačního průkazu
(občanského průkazu nebo cestovního pasu).
Zpracování
osobních údajů Správcem je prováděno po dobu:
-
6
let.
Způsoby zpracování:
- Automatizované
rozhodování: Ne
- Profilování:
Ne
V případě požadavku na proplacení požadované služby z
prostředků FKSP jsou osobní údaje předány v rozsahu uvedeném na objednávce od
správce FKSP i správcům jednotlivých dílčích fondů FKSP, od kterých objednávka
pobytu byla učiněna a služba jim je z úrovně VLRZ následně fakturována.
Informace o
zpracování osobních údajů:
-
Zpracování
osobních údajů Správcem bude probíhat v souladu s legislativou České
republiky a s Nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27.
dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním
osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES
(dále „GDPR“).
Práva subjektu
údajů:
- právo
požadovat od správce přístup k osobním údajům týkajícím se subjektu údajů,
jejich opravu, výmaz nebo omezení zpracování,
-
právo
podat stížnost u dozorového úřadu.
Svá práva můžete uplatnit
doručením žádosti na korespondenční adresu Správce (e-mailem:
[email protected], nebo datovou schránkou: q6fwimp.
Obchodné podmienky Hotel.cz
1.1. Provozovatel portálu Hotel.cz - společnost ONLINE HOLDING s.r.o. se sídlem Lihovarská 1060/12, 190 00, Praha 9. Korespondenční adresa: Řeznická 7, 460 01 Liberec, telefon 222 539 539 email: [email protected].
1.2. Ubytovací zařízení – vlastník/nájemce ubytovacích prostor, poskytující Zákazníkovi služby podle Objednávky uzavřené mezi Provozovatelem portálu Hotel.cz a Zákazníkem.
1.3. Zákazník – osoba (fyzická nebo právnická) objednávající si služby nabízené v Ubytovacích zařízení.
2.1. Tyto Všeobecné obchodní podmínky (dále jen „VOP“) upravují smluvní vztahy mezi Provozovatelem portálu Hotel.cz a Ubytovacím zařízením při realizaci zprostředkování rezervace ubytování nabízených Ubytovacím zařízením na Webu Provozovatele.
2.2. Smluvní vztah mezi Provozovatelem portálu Hotel cz. a Ubytovacím zařízením se dále vedle těchto VOP a aktuálně platného ceníku Ubytovacího zařízení ( dále jen „Ceník“) řídí smlouvou o zprostředkování, smluvní vztah mezi Provozovatelem Hotel.cz a Zákazníkem se vedle těchto VOP řídí Všeobecnými podmínkami uveřejněnými na internetovém portálu www.Hotel.cz
2.3. Tyto Všeobecné obchodní podmínky se použijí vždy, pokud Smlouva nebo jiné písemné ujednání mezi Smluvními stranami neobsahuje úpravu jinou. Jednotlivá ustanovení těchto VOP lze změnit nebo vyloučit ve Smlouvě.
3.1. Smluvní vztahy mezi Smluvními stranami se řídí právním řádem České republiky.
4.1. Objednání
Zákazník vyjadřuje svůj zájem o službu odesláním poptávkového formuláře. Provozovatel portálu Hotel.cz ověří u Ubytovacího zařízení volnou kapacitu v termínu, který Zákazník požaduje a sdělí Zákazníkovi informace o dostupnosti a konkrétní ceně ubytování pro vybraný termín. Závazné objednání služby nastává v okamžiku telefonického nebo písemného potvrzení objednávky Zákazníkem a Provozovatelem (zaslání Ubytovacího poukazu Zákazníkovi).
4.2. Cena služby
Cena služby je určována Ubytovacím zařízením, Provozovatel portálu Hotel.cz cenu služby nenavyšuje. Cena je závislá na vybraném termínu, počtu osob a dalších parametrech, které zadává Zákazník v poptávce. Poskytovatel před závazným potvrzením informuje Zákazníka o konečné ceně, po jejím schválení Zákazníkem dojde k závazné objednávce služeb. Ceny zobrazené u jednotlivých Ubytovacích zařízení jsou orientační a nejsou závazné do doby závazného potvrzení rezervace Poskytovatelem (zaslání Ubytovacího poukazu).
4.3. Platební podmínky
Platba se provádí v Ubytovacím zařízení. U některých rezervací a to zejména u skupinových rezervací je Ubytovacím zařízením nebo provozovatelem portálu Hotel.cz požadována garance kreditní kartou nebo platba zálohy až do výše 100% ceny pobytu. O garanci kreditní kartou nebo platbou dopředu je Zákazník informován v průběhu procesu potvrzení rezervace.
5.1 Storno podmínky si upravuje Ubytovací zařízení. V případě, že Ubytovací zařízení nemá definované vlastní storno podmínky, je u garance kreditní kartou při nedojezdu účtována první noc. Pokud je rezervace zrušena (za zrušení rezervace se považuje písemné potvrzení Poskytovatele o zrušení rezervace) 24 hodin před příjezdem hosta, není u garance kreditní kartou uplatněn žádný storno poplatek.
5.2. Zákazník je povinen informovat Poskytovatele o všech změnách v rezervaci nebo jejím zrušení písemně.
5.3. Reklamace kvality ubytování a služeb poskytnutých Ubytovacím zařízením se provádí přímo v Ubytovacím zařízení
5.4. Reklamace služeb Poskytovatele je možná písemně elektronicky na emailové adrese [email protected] nebo korespondenčně na adrese ONLINE HOLDING s.r.o., Řeznická 7, 460 01 Liberec
6.1. Zpracování osobních údajů
Zákazník vyslovuje souhlas se zasíláním doplňujících a dalších informačních sdělení na svou emailovou adresu samotným odesláním poptávky ubytování na stránkách Portálu Hotel.cz.
Z příjmu těchto novinek se může kdykoliv odhlásit na stránce https://www.hotel.cz/unsubscribe/ i v každém jednotlivém informačním sdělení. Pokud se zákazník z příjmu doplňujících informačních mailů a novinek neodhlásí, máme oprávněný zájem se domnívat, že chce nadále dostávat nabídky podobné poptávanému ubytování.
6.2. Nahrávání telefonických hovorů
Zákazník souhlasí s tím, že jsou všechny telefonní hovory nahrávány z důvodu zkvalitnění služeb a zaznamenání vyjádření souhlasu Zákazníka s podmínkami a potvrzení Objednávky s tím, že svůj souhlas výslovně či konkludentně vyjádří tím, že pokračuje v telefonickém rozhovoru s pracovníkem Provozovatele portálu Hotel.cz.
7.1. Tyto Všeobecné obchodní podmínky nabývají platnosti a účinnosti dnem 1.9.2010. Smluvní vztahy vzniklé před nabytím účinnosti těchto Všeobecných obchodních podmínek zůstávají v platnosti a řídí se obchodními podmínkami platnými v době jejich vzniku.
7.2. Platné znění těchto Všeobecných obchodních podmínek je k dispozici v sídle Provozovatele portálu Hotel.cz a je zveřejněno na webových stránkách provozovatele www.hotel.cz.
7.3. V případě rozporu obchodních a storno podmínek Hotel.cz a ubytovacího zařízení platí storno podmínky ubytovacího zařízení.